Bebegim4 şunu düşünün, aşı olmayıp da covid kaparsanız zaten pıhtılaşma ile alakalı aşının belki 10 katı sıkıntı yaşayacaksınız. Aşı olunc bir sıkıntı olmadıysa zaten etkisi azalınca hiç olmaz. Bu kadar kafanıza takacak korkacak bir şey yok bence. Ben de pıhtılaşma yüzünden aşı olmamıştım ama covid e yakalandım. Bebeğe geçmediği araştırmalar sonucu ortaya çıkmış ama benim sağlığımda ne yaptı kalıcı ne etki bıraktı bilmiyorum. Ve hastalığı geçirirken, keşke aşımı olsaydım da yakalanmasaydım dedim.