SuzanYzr orda doğum yaptım erken doğum olduğu için kuvez yok mecbur kaldım odalar 4 kişilik sürekli azar işittim ilk doğum bide sonra yoğun bakıma çıkarıldım herşey normal diyip beňi normal servise aldı ve sancılarım başladı doğum yaptım çok şükür kuveze girmedik refakatçi yok telefon asla yok sütum hemen gelmedi çocuğuma mama vermediler istememe. Rağmen çocuğum oksijensiz kaldı şükür şuanda 2, yaşında ama Allah kimseyi oraya düşürmesin