Ardanyal Unzile35 aynen öyle eskiden beri var sadece doğum değil diğer hastalıklarda öyle acilden girdin ameliyat vs olduysan bedava aciliyet renkçizgileri var zaten onların
ozge51 Samiysfmrym yok canım soralı bi kaç ay oldu görev nedeniyle ben siirtteyim belki prosedür burada farklıdır