Esratrkgl aysenturna bende 33 haftaligim siparisimi verdim haciseriften buzdolabinda muhafaza etmeyi düşünüyorum :)
Esratrkgl aysenturna yeğenimede bu haftalarda almıştık dolapta muhafaza etmistik ama tadinda değişiklik yoktu yinede tavsiyen için teşekkür ederim :)
ZeynepKara aysenturna ben melodiden siparişimi verdim ertesi gün elime ulaştı çok güzel muhafaza etmişler alüminyum poşet gibi bişeyin içine çikolataları koymuşlar yanlarınada buz kalıplarını erimeden elime ulaştı çok şükür bende o alüminyum poşetiyle birlikte dolaba koydum doğurmayı bekliyorum 😌 37. Haftamda sipariş vermiştim
Oglununannesi Ayshe3220 sayfa değil canım ben gidip kendim bastırdım özalit kırtasiye matbaa tarzı bi yer öğrenciler bilir genelde üniversite öğrencileri sık gider
BuFi2012 Ben hacışeriften lokum olarak verecem siparişimi. Çikolatayı Dolapta saklamayı önermiyolarmış beyaz beyaz oluyomuş çikolatanın üstü... lokum bu sıcaklarda daha mantıklı geldi oyüzden. Bende 37. Haftamdayım bu hafta vericem siparişimi bakalım
bebekkaradag aysenturna 33+5’iz, muhtemelen 36’dan sonra veririm☺️ N11.com’dan buldum ben. İsme özel kutulu, etiketli çikolata 72 adet 55₺. kutusunu da sonrasına tokaları için vs kullanırım diye düşündüm☺️