bebisimbenmmm onlarda yapıyor ama ben kendim netten erkek bebek etiketleri diye girdim beğendiğimi aldım üzerine ismini falan hoşgeldin diye yazdım canım sonra özalit e gidip mail adresimden yolladım ve onlarda bastırdı hatta yapışkanlı yağlı kağıtlada bastırabiliyolar 1.5 tl tutuyor a4 boyutu bi de a3 pankart yaptırdım yine yağlı kağıttan 2 tl tuttu çok da hoş oldular ben süsleyeceğim odayı o yüzden her birine 50/60 tl verirsem batarım😂 böyle bir yöntem buldum kendimce :)) özalit ünilerin çevrelerinde çok olur bu arada:)