Sametnida GamzeBaz bazen derinden hareket ediyorlar tatli bisiler yiyip uzanin biraz dinleyin kendinizi korkmayin ☺
deno1 Sametnida benim başından beri hareketsiz üzülüyorum ama yapcak birsey yok asla kıpır kıpır olmadı hep sessiz sakin
pppnar456 Bende 27+6 haftalık hamileyim iki gündür bebeğimin hareketlerini nadir hissediyorum normal mi acaba
Sametnida pppnar456 sanirim bu haftalar böyle oluyor gunu gununu tutmuyor doktorum normal dedi sordum da