gokcen_parlak007 ilk olduğu için çok şanslısın desem 🤣 bilinmezliğin verdiği güven var. Öylemi böylemi derken daha anlamadan doğuruyorsun 😄 2.gebelikte bile bile göz göre göre gitmek daha ağır 🤣 ne yaşoyacağını biliyorsun olasılıklar belli. Çektiğin acı belli hele zor Bi geçmiş doğum öykün varsa vah vah. 😄
Bu arada bende suni ile 40+3 de doğum yaptım sabahında nişanım geldiği için doğum şeyine girmiş oldum nişandan 5 saat sonra kadar kontrol oldm 3 cm olmştu o zaman suni verdi açıklık suni vermese de devam ederdi büyük ihtimal ama sancım yoktu diye süreci hızlandırmak amaçlı verildi yaklaşık 5.6 saat sonrası doğum yaptım. direk yoğun Bi sancı gelmiyor ufak ufak sadece son saati baya yoğundu oda sıklaştığı için aralıklar. Kötü hiçbir Düşünceniz olmasın her sancının sizi, bebeğinize yaklaştırdıpını düşünün daha katlanılır oluyor ve her anını dolu dolu yaşayın mucize Bi olay 😍 kötü şeylere kulak kapatın kendi, güzel hikayenizi yaşayın.