marbling10 valla bende o süslü şeylerden almadım sevemedim gereksiz geldi bana ben önden düğmeli siyah bi pijama takımı aldım normal doğum yaptım doğumhanede dikişlerim tamamlandıktan sonra üstüm silindi malum kan temizlediler hasta bakıcı siyah atletimi sütyen giydirmedi o an akşam doğum yaptım bu arada çorabımı ve pijamamı giydirdi o şekilde odaya geçtim ben ertesi gün öğlen de o şekilde taburcu oldum siyah olduğu için dikkat cekmiyordu normal kıyafet gibiydi herhangi bi süsü püsü yoktu trendyoldan elitol elitkol mu öyle bi satıcıdan aldım önden düğmeli yazınca çıkar muhakkkak 70 liraya almıştım çok da rahat ettim diğer götürdüğüm takıma ihtiyaç duymadım hatta çıkarken giymek için getirdiğim kıyafeti bile gerek kalmadı şişme yeleğimi giyip üstüne çıktım hemen arabaya binmiştim zaten