deno1 marbling10 https://ty.gl/7roldazpic kesinlikle bu pembe rengide var kumaşı esnek yumuşak çok rahat
sadem1 marbling10 ben bu ikisini aldım hastanede kolaylık açısından beyaz düz bi gecelik de alcam sabahlık- https://www.penti.com/bej-pale-satin-sabahlik-zidPNE6968N21SK-BG48 Pijama https://www.penti.com/petrol-mavi-late-night-satin-gomlek-pijama-takimi-zidPNUF1JDE21SK-PT7?gclid=EAIaIQobChMIi8-VmLbj8wIVgojVCh0ftwAwEAQYASABEgKkHfD_BwE
marbling10 sadem1 Saten pek rahat oşmaz diye düşünüyorum. Özellikle ameliyatlı olacağız beli pamuklullar kadar esnek olmuyor ve terletebilir. Ama ikisi de çok güzelmiş güle güle kullanın
sadem1 marbling10 sateni normalde de giyiyorum diye aldım penye tarzı çok giymem diye ama ihtiyaç olursa mecbur alcam tabi
marbling10 sadem1 Saten seviyorum çok şık oluyor ama hastanede rahat olur mu bilemedim. Sizin doğum ne zaman inşallah tahmini olarak
sadem1 marbling10 aralığın 24ü olacak inşallah bunun yanında gecelik de götürcem eğer içime sinen bulabilirsem 🙄
333 marbling10 9. Günüm sezeryan oldum ama ben Mersin’de yaşıyorum burda hava hala sıcak. Soğuk bir şehirdeyseniz evet üşütür yazlık gibi ince penye
marbling10 333 evet ben Niğde’de yaşıyorum doğum da aralık sonu olacak inşallah. Uzun kollu bakıyorum biraz daha. Hayırlı olsun bebeğiniz inşallah 🙏
333 marbling10 teşekkürler darısı size inşallah sağlıkla 🥰 siz kalın birşeyler bakın soğuk olur Niğde
DenizveKumsal https://resimyukle.io/r/I7lhj4I2EA Bunu ben aldığımda 118₺ idi indirimliyken almıştım çok kaliteli kumaşı var
DenizveKumsal https://resimyukle.io/r/zqxVAgmC8t Bunun aynısını da cepte şokta gezerken herşy yarı fiyatınaydı bunu 50₺ye bulup ordan aldım birebir aynısı ☺️🌸
Sblatc marbling10 trendyolmilla nın düğmeli pijamaları çok güzel ve trendyol da likapa diye sayfa var çok güzel hamile lohusa pijamaları var sonradan da giyilebilir
marbling10 Sblatc millada beğendiklerim var. Likapa yı da bu paylaşımda önerenler oldu ona da bakacağım güzel şeyler var
greybrde marbling10 iki tane önden düğmeli gömlek şeklinde takım aldım 1 tanede süslü lohusa takımı aldım 😃