Kız bebeğin hareketlerini videoya alıyım dedim göbeğimin alt tarafına Bi tuttum telefonu 😳😳😳aman yarabbi kırmızı kırmızı ince çatlaklar 😭😭😭😭😭eşime dedim çatlak mı bunlaaaaaarrr 😭baktı yok eşofman iz yapmış dedi 😭hele yalana bak çatlamışım bildiğin 🤦🏻♀️ağlıycm şimdi ya offff😭 gerisi gelir artık 🤦🏻♀️ 28+1 haftalık hamileyim erken mi çatladım kızlar ☹️😭🤷🏻♀️