Barlascemom 37+0 ve uykusuz geceler 🥴 henüz çatı muayenesi yapılmadı, ilk gebeliğim sancı mancı ne beklicem neye benzicek bir bilgim de yok. Herkes regl sancısının şiddetlisi diyor, kendileriyle de pek tanışıklığım olmadı bunca yıldır 🙄 usulca bekliyorum öyle