Merhaba ben 6+3 üm. Doktorum bebeğin kalbinin attığını gördü biraz derinden duyduk bizde fakat bir sonraki randevuyu 2 hafta sonraya verdi. Allah korusun ya ozamana kadar bebeğe bişey olur karnımda müdahale edemeyiz haberimiz olmaz diye korkuyorum. Bukadar ara vermesi sizce normal mi??
Bu arada kistimde var onunda kontrol edilmesi gerekmez mi ? Kist büyük hatta resmini koyuyorum.
