Morningstar zeliss96 yerken anlarsınız onu zaten taze balık ile bayat balığı fark edersiniz içinizi ferah tutun ben karadenizliyim biz balik yerken yanında ayran içeriz 😊
seon90 zeliss96 eee süper o zaman canm.canını sıkma boşu boşuna.dedikleri gibi saat aralığı var bir sıkkntı olmaz.ama bence bidaha tekrarlama böyle şeyi.
Nilerkanc Birsey olmaz ya arada zaman olunca sikinti olmuyor Bende Unutup cok kez tuketmisligimw oldu
Ozlem2206 zeliss96 canım kaç saat sonra içmişsin o zamana balık mı kalır midede korkma birşey olmaz allahın izniyle😊
yamacinannesii zeliss96 dün buzluktan balık çıkardım yedikten 4 saat sonra peynir yedim hiçbirşeyim yok canım
Black-34 Birşey olmaz 🙏kusmanız vs olmazsa korkmayın olurda kusma vs olursa doktora gidin zaten içiniz rahat olsun haftası güzel Allah korusun aksi durum olsa hemen bebeği çıkarırlar ❤️❤️❤️🙏🥰hiç birşey olmaz