zeliss96 Merhaba kızlar uyumayan varsa çok acil bilgi almak istiyorum. Bu akşam saat 8 gibi balık tükettim gece 12 ye yakında unuttum süt içtim içimi korku sardı zararı olur mu bebeğime 36+3 haftalık gebeyim korkuyorum lütfen yardım 😢
nvn-mutlu zeliss96 birşey olmaz canım saatler birbirine çok yakın değil zaten ben unutup neler yiyip içiyorum 🤣
Morningstar zeliss96 yerken anlarsınız onu zaten taze balık ile bayat balığı fark edersiniz içinizi ferah tutun ben karadenizliyim biz balik yerken yanında ayran içeriz 😊
nur5519 Birlikte yenildiğin de sıkıntı olur ayran felan mesela ama onda bile balık tazeyse yiyenler var aradan zaman geçmiş bir sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle korkmayın bir Karadenizli olarak balık ayran yiyen cok biliyorum 😊
zeliss96 nur5519 inşallah çok teşekkür ederim yani Urfa’da yaşıyorum haliyle balıklar dışardan geliyor ne kadar taze olabilir diye tereddüt ettim doğrusu 🙈
nvn-mutlu zeliss96 ben karadenizliyim yıllardır babam balığın yanında ayranda yoğurtta tüketiyor balık taze olduğu sürece hiçbir şey olmaz hem senin arada 4 saat var Allah’ın izniyle hiçbirşey olmaz içini ferah tut 😘
Selin12- zeliss96 et ürünleri yarom saat içinde belli ediyor zaten kendini ben nagit tan zehirlenmistim yedikten yarım saat sonra hastanelik olmuştum
seon90 zeliss96 canm börsey olmaz.ben oğluma 5 aylıkken kremalı tavuklu makarnadan zehirlendim bütün gece kustum su içtim kustum ayran içtim kustum doktora gittim çok şükür oğlum iyidi.yani korkma balık tazeyse ve belirti yoksa hiç korkma
seon90 zeliss96 eee süper o zaman canm.canını sıkma boşu boşuna.dedikleri gibi saat aralığı var bir sıkkntı olmaz.ama bence bidaha tekrarlama böyle şeyi.
zeliss96 nvn-mutlu içim rahatladı burası her sorunuma yetişiyor çok şükür Allah razı olsun bilgiler için ☺️🌸