Kubralii bende 55le hamile kaldım şuan 85im gidiyor merak etme ilk gebeliğimde de doğuma 85le girdim iki ayda yine eski kiloma dönmüştüm bunda da veririm hatta bu sefer akıllandım. Kendiliğinden gitmesini beklemicem spor yaparak ericem bu sefer çünkü o sezeryan göbeği 55 e düşmeme rağmen gitmemişti bu sefer aynı hataya düşmicem iki bebeyi akşam elim gelince bırakacm ona ben spora gidip gelcm inş 😂