Nzn_11 Ilk 3 ayda illa böyle sıkıntılar oluyor 12+5 iz bizde de biraz kanama vardı progestanla daha iyiyiz şükür bir haftadır kalkmadan yatiyorum orası ayrı ☺️ ınşallah sende kolaylıkla atlatırsın canim