Gulbeyaz_yesilyurt Glsmm2534 Evet kullandim mantar olmustum kasintim cok vardi 25 hFtalikken kullandim 1 sefer ve diger gun sikayetim kalmadı doktorum herhangi bir sey olmaz kullanabikirsin dedi hamilelerde kullanabiliyormus
Azizaslan Glsmm2534 ben hamileliğimden başımdan beri aralıklarla kullandım şuan 18 haftayım en son 16 haftayken bile kullanmıştım
Glsmm2534 llFatma tamam teşekkür ederim ilk gebeliğim doğumu falan başlatır diye korktum bir kere antibiyotik kullandım ama fitil hiç kullanmadım
llFatma Glsmm2534 bana verirken çocuğa hiç zararı yok dedi doktor zararlı olsa zaten vermez doktor. Korkmayın rahatca kullanabilirsin geçmiş olsun kuzu
Glsmm2534 Zeynokaanselcuk benşm akıntım hafif yeşilimsi gibiydi kanda da az miktar enfeksiyon çıktı ama fitil verdi antibiyotik sordum gerek yok dedi doktor
Minigimibekliyorum Glsmm2534 benimde kanda enfeksiyon çıktı crp 0-5 arası olması gerekirken benimki 7.1 ilaç falanda vermediler.kotu mu