guzelbebegimmmmm Amin canım şimdi daha iyiyim ama çok sinirim bozuldu bi kadın dogumcuyu aradi muayene filan etmeden beni isterseniz yatış yapalım düşükse yapacak biseyimiz yok istersenizde evinize gidin dedi insan bi ultrasonla bakar ne bilim biseler yapar öyle tanı koyar bu direk pat diye yüzüme böyle söyleyince iyice sersemledim