Busenaz15 mutlaka doktora gidin. Başkasında normal seyreden şey sizde normal olmayabilir. Doktora görünmek en sağlıklısı genelde bu durumlarda progestan başlanabiliyor. Burada kullanan çok arkadaşımız var. Riske atmamak gerekir. Genelde normal kabul ediliyor ilk haftalarda ama yinede tedbirli olmakta fayda var sonuçta can taşıyoruz