kusadasi Patisever bende 37 +3üm doktorum henuź çatı muayenesi yapmadı duyduğuma gore doğum başlayana kadar da yapmıyormuş bu normal mi sizce
Patisever kusadasi tatlım devlet de her doktor yapmıyor galiba ama özelde genelde bakıyorlar 37. Haftadan itibaren.