Ay_parcasi Yusuf__eren ben 2. Sezeryan olunca en geç Kasım 22 gibi alırız dedi Dr. Hayırlısı artık sizinki ilk ve normal doğum ise belki uzaya bilir yada erken de gelebilir bu minnaklarin işi belli olmuyor 😅
Burcudonmezer Biz de 37+4 üz. 3 güne bir belimden sancılar geliyor. Birde benim beyaz akıntım çok olmaya başladı. Var mı sizde de akıntı. Kilomuz cuma günü ölçüldü 3450 gr. İri bir bebek 2 hafta önden gidiyor
Sbdbdbsh Burcudonmezer Masallah benimde öyle akıntı var dün tırnak ucu kadar kan geldi napiyim doktoruna söylesem mi
Patisever Burcudonmezer bizde sizin gibiyiz beyaz akıntım benim hep çoktu ya onun bi belirti olduğunu sanmıyorum Kendim için. Ama düzenli bel ağrım var artık bi kaç gündür.
Glsm48 Burcudonmezer bende de beyaz akıntı var , günde 2-3 kez çamaşır değişiyorum , 36+1 ım ☺️ Bacak aram bazen çok ağrıyor bazen kasıklarım da ağrı oluyor bakalım artık son zamanlarımız sanki
Burcudonmezer Sbdbdbsh nişanınız gelmiş olabilir büyük ihtimalle. Doktorunuza iletin bence de ama çağırmayacaktır yine de.
minikask35 Eses0707 valla ben normal sezeryan arası çok gidip geliyorum o yüzden hakkımızda hangisi hayirliysa öyle olsun 🤲
Glsm48 Papianneoluyor_1203_ bacak arası ağrısı bende de var gece yatmakta zorlanıyorum , 36+1 im haftasonu kontrole gideceğim kilosu tahmini 2800 felan olmuştur diye tahmin ediyorum , 33. Haftalarda sancılarım çıkmıştı nst de ilaç kullandım erken gelmemesi için