38+3 üm ben bugün akşama doğru sancılarım vardı böyle göbeğim baya aşağı indi. Göğüslerimin altı baya boşaldı aşırı baskı vardı. Gittik sancılarım vardı düzenliydi de ama yeterince yüksek değildi. İlk kez açıklık muayenesi oldum denildiği gibi bir acısı yok tedirginlik yaratıyor sadece. Az kalmış kanala girmiş dedi ama bakalım🤷🏻♀️😂