Patisever 37+ 5 olduk an itibari ile aşırı baskı kasılma oluyor ikinci bebeğim olacak benim de insallah ilki seserysndi kendi sancım yoktu suni sancı vermişlerdi açılma vs olmadı gelmedi bebek sezeryana aldılar şimdi korkuyorum kendi sancım nasıl bişe hiç bilmiyorum bir de tekim eşim askerde annem gelecek pazartesi akşam yanıma hala gün vermediler devlete gidiyorum bir an önce kavuşmayı umuyorum ama tabi annem gelince insallah 😭😢🥲🥰🙏