MMmerve_ bende hep çok stresliyim ve çok ağlıyorum. Geçen ilk defa nst ye girdim biraz heyecanlıydım kalbim hızlı atıyordu ebe dedi heyecanlı mısın şu an bebeğin kalbi çok hızlı atıyo. Yani dedim bu azıcık heyecandan böyleyse diğer sinirli ve stresli olduğum zamanlar kim bilir nasıl