erdem_agah Sema_hysz ben hastaneye 12 çeyrek gibi giris yaptım. 15:20 de doğum yaptım. Yani üç saat sürdü. Bir de otu hastaneye gitmeden hemen once koymuştum.
Sema_hysz erdem_agah sizin planlı oldu sanırım benim ağrım da yok açılmam da yok bunun için yaptım doğum başlasın diye yani sizde yapıp ardından sancınız başladı da hastaneye mi gittiniz
erdem_agah Sema_hysz benim sancım geldi. Evde bir gün bekledim sıklaşmasını. Sonra iyice dakikalar düşünce koydum. Sonra direk hastaneye gittik. Siz kac haftaliksiniz.
erdem_agah Sema_hysz evt o haftalar baya baskı olur. Ama az kalmış baya. Ben 37 den sonra biran evvel gelsin diye gün saymıştım. Ama 39+2 de geldi 🥰
Elsu26 Sema_hysz anlattığım gibi sancıları düzenli hale geldiği zaman suya koymuş Meryem suresini okumuş bir yudum içmiş o kadar
yenibiranne223 Sema_hysz Doğumu başlatmak için nasıl kullanılıyor canım ya bende başlatmak istiyorum hiç sancım yok 😕
Sema_hysz yenibiranne223 bi leğene su doldurdum suyun içine felek suresi nas suresi kulhü okudum sonra içine attım
Irm_brk12 Sema_hysz doğum başladığında suya koyacağız içilir mi bilmiyom da suya koyup duasini yapacak kayinvalidem