Sema_hysz Arkadaşım yapmıştı sancıları başlayınca suya koymuş ve Meryem suresini okumuş sonra sudan bi yudum almış o açıldıkça açılması oluyormuş ilk doğumuydu hastaneye tam açılmayla gitmiş ve maşallah çok rahat doğurmuş eve gelir gelmez de sudan çıkarmış o ne kadar çabuk kapanırsa o sürede iyileşirmişsin 😊