Siem Saltukbugra-Annesi 36+5 e doğru yavaşlıyor canım işte büyüyor alan da daralıyor benimki de dün kadar hareketli idi bugün yarı yarıya azaldı… Sağlıklı olsunlar da inşallah. 🤲
Saltukbugra-Annesi Hepimiz sağlıkla kavusalim inşallah 🙏 bilmemek çok garip sancı mi gaz sancısı mi yalancı sancimi kafalar karışık heran tetikte bekliyoruz Allah yardımcımız olsun 🙏😅
S-Halilova21 Saltukbugra-Annesi bende 36+1 haftadayim dun aksam sol kasigimda ara ara sancilar oldu dus alip yattim gecti biraz yoruldum sanirim dun 😌 zamaninda sag saglim gelsin bebislerimiz 🥰