Saltukbugra-Annesi 35+2de gittiğimde 2700dü kilosu doktor herşey normal dedi, sezeryanlik bir durum görmedi hatta bebek doğmak isterse bu zamandan sonra doğumu durdurmayız doğuttururuz dedi. başı aşağodaydı hep ama dünden beri yan döndü 🤦🏼♀️ hıçkırığı kasığımda değil göbek deliğimin sağında hissediyorum 😒 baş aşağı çok hareket edemiyordu şimdi ise içerde dans ediyor canımı acıtıyor, böyle çok keyifli, tekrar başaşağı dönmez diye korkuyorum 🤷🏼♀️