ftmtly Biz 14+4te öğrendik , 12+2de ailelerimizle gitmiştik cinsiyetini görüruz evladimizin diye minigimiz ilk zamandan beri cok hareketli göstermedi kendini ikili taramamizı olduk ikili sonucları almaya 14+4tw gittik sonuçlarımizi aldık ilkte ultrasonda göstermedi kendini çok hareketliydi doktorumüz yarim.saat sonra yeniden bakalim görmeden göndermeyelim dedi aslında ilkte görmüş emin olmadan söylemek istememiş ikincide baktık ve kizimizi gördük eşimle cinsiyeti öğrendik akşamı da ailemize supriz yaptık, 15+2de alisverisl3re başladık su ana kadar her seyi hazır 21+4uz kizim gelişim olarak önde gidiyor iyi beslendiği için gelişimi de çok güzelmiş 22+2seklinde ilerliyoruz sadece büyük ihtiyaçları kaldı onun haricinde hazır bekliyoruz 😊