Buseylul 38+4 te dogum yapicam canim Doktor dedi ki yani bebek ne kadar icerde kalirsa o kadar iyi aslinda ideal 39 ama zaten tombis bebis beklemez o zamana kadar 😅 2 haftada onden gidiyoruz zaten 38+4 te alicak hatta kardesimin sinavina denk geliyo diye 1 gun ileri aldik
Sbdbdbsh SerapBircan aynı durumdayız bende sezeyan istiyorum her gün aşırı kasılma sancı var ya aniden gelise diyordum birde 40 hafta normal doğum haftası ya
SerapBircan Sbdbdbsh aynen öyle bakalım artık ya hiç rahat hareket edemiyorum artık bi an evvel kollarıma almak istiyorum kuzumu Allah izin verirse son haftalar hiç geçmek bilmiyor
Buseylul Sbdbdbsh Gun alinca insan strese giriyor daha cok isler ciddilesiyo gelmiyo zaman gecmiyo derdim hep 🥲 hatta burda 4+1 haftaligiz yazdigim postlar vardi 🥲
Merinosunannesii Sbdbdbsh ben gittim sezaryen istedim isteğe bağlı aslında şöyle oldu ben hep normal istiyordum sonra koktum bi anda fikir değiştirdim devlete gidiyordum normal doğurcam diye bi anda 38+1 di özele gittik doktora dedim sezaryen istiyorum baktı kilosunu suyuna tamam dedi yarın alalım bebişi😂
Sbdbdbsh Merinosunannesii A. Ne güzel valla etraftaki herkes Kuveze alırlar kalsın diyorlar kafayı yicem
MrsCansu Sbdbdbsh bebekte herhangi bir problem yoksa kuveze koymuyorlar zaten 38 de tüm gelişimlerini tamamlıyor bebek saglikla kucağınıza alın inşallah
Gizemeris Sbdbdbsh 38+3 olucam pazartesi ve doğuma giricem. Bebek gelişmiş oluyor kilosu falan küveze aksi takdirde birşey olmazsa alınmaz canım içini rahat tut
Nadyaski Bizim de 38+3 te olacak inşallah bebeğin gelişimi 1 hafta ileriden gidiyor normalde 39 da alıyormuş Hoca
Ulkukapusizoglu Sogancik benimde her hafta bebem 300-400 gram alırken bu hafta 20-30 gram almış yani hiç almamış 38.haftaya girdim doktorunuz hiç almaması konusunda bir sebep söyledi mi size ?
Sogancik Ulkukapusizoglu Biz bir hafta önce coraspini kesmistik bu 1 hafta içinde 30 Gr almış sadece. Doktor buna bağladı. Oksapara başlattı şimdi canım. Cuma gitmiştim şimdi Çarşambaya kontrole çağırdı.
kivirciginannesi Sbdbdbsh doktorunuzu dinlemek zorunda değilsinz. Beni ameliyata zorlayan bir doktorla ben yola devam etmezdim. Ne zaman gelmek istiyosa o zaman gelir. Sezeryan için bile suyun gelmesini öneriyor hekimler
Vildan30- Sbdbdbsh benim bebeğim hala ters pozisyonda, doktor suyun da azalmış dedi 38+2 de aşağı yukarı sezeryan yaparız dedi , şuan 37+1 deyiz 2750 kilosu bende endişeliyim kilosu az sanki inşallah 1 haftada biraZ daha alır
Selin12- Papatyamevsimi-89 normal doğum için bekliyorlar sonuna kadar eğer normal olmaz ise o zaman sezeryan a alıyorlar