Sbdbdbsh DerinMavii valla canım geç bence neymiş ilk gebelik geç alinirmis alakası Yok ben tekrar görüşucem olmuyor böyle dayanmıyorum sizde bir konuşun isterseniz
Heja_03 Sbdbdbsh bana da 38 de gel alalım dedı doktorm 15 aralıkta gıdecem allah kısmet ederse dıger bebegımı 37de sezeryan oldm ama küveze falan koymadılar sende korkma cnm koymazlar
DerinMavii Sbdbdbsh benim birde erken doğum riskim vardı hep yatiyorum hala öyle korkuyorum ayrıca suyum gelirse falan napicam dedim acile gelirsin hangi doktor gelirse o ilgilenir dedi sezeryan olacağını anlatırsın ama her doktor onaylamayabilir dedi çok saçma yani psikolojim bozuldu erken gelir diye korkuyorum
Sbdbdbsh DerinMavii şuan haftanız iyi erken doğum riskiniz varsa bebeğiniz kiloluysa suyu beklemeden sezeryana almasını isteyin belki alır
DerinMavii Sbdbdbsh konuştum hersey yolunda şuan bekleyelim diyor 38.haftamda 1 haftalık izne çıkacakmış yoksa 38de alırdım diyor keyfi yani benlik degil
A_S_K Sbdbdbsh 38+0 demek 38. Haftan bitmiş. 39 içerisindesin ama tam doldurmadın demek. Bebek doğumu için 37-38-39-40 haftalar normaldir. Bende 38+2 de doğum yaptım sezaryen ile ilk çocuğumu. İkinci için henüz tarih almadık onu da o zamanlarda bekliyorum. :)
SerapBircan benim ilk bebeğim 39.haftada dedi sezaryen için,ben korktuğumdan sezaryen istedim ama o haftaya kadar benim sancım gelirse ne olucak bilen basina gelen var mi🙄
Sbdbdbsh SerapBircan aynı durumdayız bende sezeyan istiyorum her gün aşırı kasılma sancı var ya aniden gelise diyordum birde 40 hafta normal doğum haftası ya