Nurmittttnur Gozdeonay bende tüp be ek yaptım 4 haftalıkken keseyi gördüm çok küçüktü 2 hafta sonra gel kalp atışını dinleyelim dedi çok korkuyorum olmaz diye
Gozdeonay Nurmittttnur benimde dörtte gittim keseyi on güne görürüz bebegi onbes güne dedi onbes gün sonra gittim sadece keseyi gösterdi bebegi ve kalp atışını göstermedi ama bir sorun yok dedi herkeste değişiyor galiba hersrye kulak asmayip olumlu düşünmeye çalış bende endişeliyim ama duayla beklemekten başka yapabileceğimiz birsey yok 🤲🤍
Gozdeonay Nurmittttnur hamilelik için tüm belirtilere sahibim suan mide bulantısı göğüs büyümesi acıması sevdiğim şeylerden bile tiksinir gibi oluyorum bazen aşırı yorgun ve uykusuz hissediyorum kendimi çok değişik bir hal aldım asiri kasik ağrım var birde 😑
Ceress Gozdeonay paniklemeyin lütfen kişiden kişiye göre değişiyor bu forumda da çok örneğini okudum. 8. Haftada duyanda var, ben gibi 5+6’da normal ultrasonda duyanda var. Strese girmeyin azıcık daha sabredin ve zaman verin kendinize 🙏🏻☘️
Gozdeonay 9009 bol bol su iç ben 1.5 litre su içtim gittim iyice sıkışınca girdim içeriye gördük çok şükür görmemiştik yoksa