Gozdeonay Merhabalar anneler 6+2 kalp atışını duyamadım henüz normalmidir ben mi panikliyorum siz kaçıncı haftada duydunuz 😑
BusraBilgin Haftada duyduk bebek anca o zaman oluşuyormuş içinizi ferah tutun Allahın izniyle duyarsınız inşallah 🙏🏻😊
Merveikratanem Gozdeonay kızımı 5 haftalık vajinal ultrasonda duydum ikizlerimi 5+5 biri 5+6 biriydi kalp atışlarını duydum vajinal ultrasonda
Gozdeonay Merveikratanem Maşallah rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin bana da hep diyorlar ikiz olacak senin diye ama bilmiyorum ikiz olunca iki kese mi oluyor tek kesede mi büyüyorlar onu bile bilmiyorum şuan bir kese var çünkü 😂
Merveikratanem Gozdeonay değişiyor iki kese çift yumurta ikizi oluyor benim 3 kesem vardı biri gelişmedi iki kese kaldı ikisinde çok şükür kalp atışı gördük iki tane oğlum olacak prensesimin iki tane prensi olacak allahin izniyle 😊
Leylasiva21 Gozdeonay duruma göre değişir ben 6+4 te duydum kiz kardeşim 8 haftadan sonra duydu içini ferah tut
MissMuso Gozdeonay canım bana 6+2 de özelde doktor kalp atışı başlamış ama duyulmaz haftaya gel dedi. Karından bakmıştı. Bu hafta tekrar gidicem bende.
Nurrr- Gozdeonay bende 6+2 de duyamamıştım 7+2 de duyuldu erken daha moralini bozma duyarsın inşallah ☺️