Kızlar bebeğim önce küvezdeydi orda hep mamayka beslendi. Bende anne sütü sağıp götürüyordum. Eve geldi. Memeye koyduğumda emiyor ama uyuya kalıyor. Sürekli ağlıyor. Sütümü sağıyorum sürekli. 70 cc sütü lıkır lıkır içiyor. Cok fazla değilmi sizce ya daha 10 günlük bebek için. Eşim hazır mama vermemi de istemiyor. Sürekli süt sağıyorum😢😢😞😞😞 bide uykusuzluk