Melek3 kız napim ya mahvoldum geceden beri hastaneye gidip geliyorum nst de düzenli sancılarım çıkıyor ama açıklık yeterli değil diyolar 4 saatte bir nst ye giriyorum birazdan yine açıklık muaynesi nst yapılcak açıklık ilerlerse yatışım yapılacakmışş ve suyum sızıyor sankii akıntım var sürekli bezle dolaşıyorum dolmuş bile bez o derece 😟