MelikeBodur
Bende 9+2 haftalık hamileyim ilk 4-5 haftam çok iyiydi sürekli yiyordum ve sürekli acıkıyordum eşim artık şaşırır duruma gelmişti ne oluyor sana diye çünkü normalde çok yiyebilen biri değişim ama 4-5 hafta geçtikten sonra benim için de çok kötü geçmeye başladı yumurta yiyemez oldum daha 4-5 gündür tüketebilmeye başladım ama başta yoğurt ve sütü çok güzel yiyordum şimdi de onları tüketemez oldum ama çocuk beklenemez niye bir korkum artık Yok çünkü besleniyormuş folik asit bir kutu bitirdim ikinci kutuya başladım doktorumun tavsiyesi ile geceleri bulantıdan uyuyamıyorum artık ama kusmam Yok yine de 2 kilo vermişim asla yemek yiyemiyorum, soğan, sarımsak kokusunu dahi duymak istemiyorum çubuk kraker yiyordum ama artık ondan tiksindim ama inşallah geçecek diye umudla bekliyorum Allah yardımcımız olsun