busralivaa iki gebeliğimde de ilk haftalarım çok zor geçti bazen hiç yemek yemeden uyuduğumu biliyorum. En gıcık olduğum insanlar kussan bile ye diyenlerdi. Yani anlatamıyordum kimseye kustuğum yiyeceği bi daha düşünmek dahi istemediğimi. Çok şükür geçti gitti. Eğer yiyebildiğin bişey varsa ona yönelmeni tavsiye ederim meyve vs. İlk haftalarda zaten bebek senden alacağı vitamini alıyor. Sıcak havalara denk gelmişsin o yüzden suya özen göster muhakkak susuz kalma. Şöyle ki yengemin ablasının iki çocuğu var kız doğuma bile kusarak gitti 9 ay sadece domates salatalık yedi maşallah çocukların ikisi de gayet iyi. Benim tavsiyem yapabiliyorsan mutfaktan uzak dur bu bulantıların geçene kadar yiyeceklerden tiksinme. Ay ne çok yazdım 😬😬😬
Aklıma geldi onu da ekleyeyim bulantı bileklikleri satılıyor internette onlardan araştırıp almanızı tavsiye ederim bulantı sorunu yaşayan arkadaşların hepsine rahatlatıyordu epey o da