EsraBu elizli_gunler hıckırıyomuş bizim kontrole gittimizde bile hıckırıyodu doktor çok güzel sık sık hıckırması sağlıklı oldunu gösterir dedi
Liyuzamom Zehraspl benimde dün kasığımda sürekli pıt pıt oluyordu kalp atışı gibi olabilr mi diye düşündüm de bilemedim valla bu arada 26+2yız
Firstlady Feyzabeyoglu pit pit oluyor😂 yani nasil soylesem bir iki saniyeden bir oluyor duzenli sekilde
kubraakbas elizli_gunler evet dimi pıt pıt pıt😃 İçim açıyor yavrum öyle hıçkırdıkca meğer nefes almayı öğreniyormuş 😂
Mom3834 Fy38 sizinki ilk gebelikse, nabız ve ya damar atmasıdır:)) daha hareketlerini hissetmenize bile biraz süre var hele hıckırıklarına cok var :)
Burcunuz elizli_gunler bugün kasigim da oldu aynı şey peş peşe 5 dakika boyunca tekme atar gbi hareket demekki hıçkırık 🤣🤭