-a3008- Civcivinannesiii ben aldım ama iki kere anca içebildim kokusu yüzünden içemedim bana göre fena kokuyor 🥴 80 tl ye almıştım
Saaki Civcivinannesiii 5 gün önce 75 liraya aldım 30 kapsül olanindan kutunun üzerinde de fiyatı yazıyor . Ben çok keskin koku alırım ama koklamadiginiz sürece kokusu yok ve normalde hap içemam ama bu küçük yada orta boy bir hap
Fnen Civcivinannesiii bana hiç kokusu gelmiyor normal hap gibi, hatta diğer vitaminlerin arasında içmesi en rahat olan
EsraBu Civcivinannesiii ilk başladığımda 60 tlydi şimdi 80 TL oldu tredyoldan alıyorum ben daha uyguna geliyo öyle rahatsız etcek kokusu yok bence büyükte değil bana göre
Rzgesn Civcivinannesiii yok canım yazılmıyor vitamin takviye olarak geçiyor çünkü. Doğuma kadar kullanıyorsun. Her ay 1 kutu alıyorsun işte.
Kumru_ Civcivinannesiii Ben kullanıyordum da doktorum kesti artık. Decavit ferrum yeterli dedi. Bu arada kokusu var. Ve yazdırsan da zaten karşılamıyor özel ilaç 81tlye kendin alıyorsun ☺️
Busy Civcivinannesiii düzenli balık tüketmiyorsan bu hapı öneririmm. Bebişe çok faydalı gelişimi için. Kilosunu da baya arttırıyor. Ben de 12. Haftadan itibaren kullanıyorum şimdi 38 olduk kilosu gelişimi falan ileride gidiyor
Mom3834 Civcivinannesiii kokusu var biraz pis kokuyor hatta dokundugunda elinde bile kalıyor.. büyüklügü sorun olmuyor hemen gidiyor tık diye ama beni nedense kusturuyor. O yüzden cok kullanmıyorum belki 4-5 günde 1 kez iciyorum