Civcivinannesiii Doktorum folik asit bitsin buna basla dedi yazdi ama hala almadim fiyat nedir koku vs. Varmi hapta 🙈bilgisi olan heellpp
Aybike123 Civcivinannesiii biraz kokusu var canım biraz da büyük 😏 yanlış hatırlamıyorsam 80 TL ye almıştık
Aysegul9371 Civcivinannesiii 80 TL.kokusu var ama sorun olmuyor. Ben yazdırmiyorum bittikçe kendim alıyorum nasıl olsa sigorta karşılamıyor
Civcivinannesiii merveees hic bulantim yok sukur umarim onu icincede olmaz🤦♀️ niye bu fiyatlar yuksek boylee yaaa😒saglik ocaklari yazarmi acaba bilginiz varmi
HollyMolly Bana da doktorum imom vermişti ama ben sevmedim. Kokusu ağırdı bir de bir kutu bitirmeme rağmen kendimi iyi hissetmedim. Regenesis max kullanıyorum daha iyi geldi bana.
Rzgesn Selam ben kullanıyorum ama öyle koku almadım hiç. Reçeteyle satılmıyor direk parayla satın alıyorsun. 82tl diye hatırlıyorum bende.
Civcivinannesiii Rzgesn tuh saglik ocaginda yazilmiyo ozamn 🤦♀️ ayy insallah banada kokusu gelmez ya fiyati masallah
Nfssay Civcivinannesiii Malesef şaka değil 3 ay önce 85 tl idi 3 gün önce aldım 105 tl olmuş bende şok oldum 🙄ama kktc yaşıyorum ben belkide burdaki fiyatı bu kadardır 😊
Rzgesn Civcivinannesiii yok canım yazılmıyor vitamin takviye olarak geçiyor çünkü. Doğuma kadar kullanıyorsun. Her ay 1 kutu alıyorsun işte.
Rum-1 Bende bi kaç gün önce aldım hem gebelik öncesi kullandım şuan 5 haftalık hamileyim devam ediyorum fiyatı 81 buçuk tl