Edaaece Bizde henüz beşiğini almadık çekmeceli bişey düşünüyoruz arayıştayız. Bi kaç kıyafet eksiği daha var. Bu aralar Yürüyüş filan yapıyorum 6 kilo ile yola devam . Kış temizliğimi bitirdim bebiş kıyafetlerini yıkadım. Yerine yerleştirdim. Şuanlık bitti gibi sadece hastane çantam kaldı sizde yavaştan hazırlıkları yapın isterseniz ilerleyen haftalarda daha da zor oluyormus 🙏🏻