Elifinannesii_ Merhaba anneler. Biz 29+2 olduk. Hazırlıklar filan ne alemde ? Hamileliğiniz nasıl geçiyor. 💐
Gamzeaydogan Elifinannesii_ selam☺️ Bende 29+3 üm bir hafta geriden geliyor ama sorun yok dedi doktor sadece idrar yolunda enfeksiyonum var😒 onun harici düzenli spor yapmaya çalışıyorum yavaş yavaş senin nasıl geçiyor cinsiyetiniz ne🥰
Elifinannesii_ Gamzeaydogan Bizim kızımız oluyor. 🥰 Bendede azda olsa enfeksiyon var bolll bol su içmeye çalışın ben anca öyle azaltabildim 🤷🏻♀️ Bende yürüyüşlerimi yapıyorum şuanlık +6 kilo ile yola devam herşey yolunda 😇
Elifinannesii_ Avciii Bizim kıyafetler hazır bi beşiğimiz kaldı onuda bu ay alacağız. 🥲 Bu hafta ağırlaşmadan kış temizliğimi yaptım. Kıyafetlerimizi yıkadım. Yerleştirdim. Sadece hastane çantam kaldı🙈
demirmommm Avciii neler aldınız hep kadife şeyler mi ben uzun kollu kalın sayılmayan takımlar almıştım yenidoğan
Cinarinannesiiiii Avciii 29+4 herşeyi ütülendi hastane çantası yapıldı erken hazırladım ben nolur nolmaz diye😅
Gamzeaydogan Elifinannesii_ benim 14 kilo oldu 😂 aslında bişey de yapmıyorum ama alıyorum anlam veremedim doğumdan sonra vericem hepsini ama☺️☺️
Elamasal Bızde 29+1 yavaştan çamaşırlarını fılan yıkadım utulemeye calısıyorum agırlaşınca daha zor olacak benımde enfeksıyonum var devamlı
Elifinannesii_ Elamasal Bendede azda olsa enfeksiyon var. Bol su içerek azalttım ilaç pek işe yaramadı. Bende kış temizliğimi yaptım , kıyafetlerini yıkadım. Bir tek hastane çantamı hazırlamak kaldı. 😇
Cinarinannesiiiii Avciii onun eşyalar hazır ama kendim için eşyalar hazır değil oda en kısa zamanda hazır olcak😅
Black-34 29+2 :) herşeyimiz hazır bir tek benim gecelik bebek bezi kendime bez falan kaldı :) onları da alınca tamamdır ☺️☺️Hayırlısı ile gelsin bebişlerimiz inşallah sağ Salim 🌸🌸🌸
Elifinannesii_ Black-34 Ya haftalarımız aynıymış 🙈 bizde de şuanlık bi beşik kaldı. Bide kendime pijama takımı filan onlarıda alınca hastane çantamı hazırlayacağım. 😇 amin amin sağlıkla gelsin minnoşlar 🥰
Black-34 Elifinannesii_ 💕💕🤗🤗Bende öyle bende bir tek pijama bebek bezi kendime bez göğüs pedi vs almadım terlik falan onları da alınca tamam olacak onları da ilerleyen zamanlar da alırım artık
Avciii Cinarinannesiiiii zamnin var dhaa hazırlsnz😊 ben hazırladım da depend kaldı alsam almasam kararsızım 🙄
Cinarinannesiiiii Avciii o konuda bende kararsızım herkes övgüyle bahsediyor bide emzirme sütyeni koymak illa şart mı ben göğüs pedi yerine göğüs silikonu aldım iki adet ama ne kadar faydalı ne kadar işe yarar bilmiyorum