Minikbebelak a-melis 27 haftalık kız çok nadir hissediyorum bazen o kadar endişeleniyorum ki ağlayasım felan geliyor 😄😄
gozdekrks Merve_boylu 29 benmde aynı 2 haftadır.oyle doktora sordum toplanma günde 3 4 kereden fazlaysa sıkıntı olablir ama hareketli bebek.iyidir sağlıklı demektir dedi.
deno1 Yasafi-23 bende genelde bakıyorumda erkek bebekler hep hareketsiz ve keyfine düşkün yüzünü bile göstermiyor canı ne isterse onu yapıyor çikolataymis falan boş asla işe yaramıyor canı isterse 🤣
Sena2465 a-melis sordum ne denebilir ki nts ye girdim iki güne bir sorun yok ultrason da sorun yoksa hiç bir şey demedi doktor tek kelime anlamadım inşallah sağlıklı sıhhatli doğsunlar
a-melis Sena2465 2 saatte 10 kez etmesi lazımmış internette ve burda okumuştum ne kadar doğru bilmiyorum
Nilerkanc Merve_boylu o haftalarda benim ki de cok hareketliydi sonra azaldı şimdide hareket etsin diye bekliyorum 😂