Sblatc svserzrm evet var. Üstteki bebek kalp atışı alttaki sancı şiddeti. Ama doğum için ne kadar olması lazım tam bilmiyorum
svserzrm Aybuss düzensiz sancı doğum başlangıcı olabilir mi acaba bilginiz var mı bir de düzensiz olduğunu nereden anlıyorsunuz
Sedaakgulx svserzrm bende çok oluyo 2 doktor da rahim kendini hazorliyo bunlar yalancı sancılar dedi gelip geçici sancılar yani doğu baslatmiyo bunlar
Sedaakgulx svserzrm benimde aynı böyle oldu ama doktor doğum sancıları değil haberci sancılar bunlar olabilir dedi. Yalancı sancılar deniyo bunlara
sedanursahin svserzrm eğer başka bir riskiniz yoksa sancı dısında belki sancı azaltıcı serumlar var onlardan verebilir benimkide serumla durduruldu haftam gelene kadar 38 de dogurdum çok şükür 1 hafta bekleyebildik biz☺️