iremgrgn aa bizimki de dört yıl sonra oldu 🙃 herkes bir heyecanla güzel haber bekliyor 🤩 10 haftaya kadar bekleyelim diyorduk, bugün kalp atışı sonrası kuralı bozsak mı diyoruz 😂 bir yandan da hızlıca herkese yayılmasından ve nazardan çekiniyoruz. İçimizde tutamayacak gibiyiz, bakalım 😇