Grenny biz de 7. Haftada söyledik ama bizimki 19.haftada rahmetli oldu. Bana kalırsa 3 ay dolunca falan söyleyin sakın yanlış anlamayın da nazar var göz var… bizim şu anda 2., Serklaj olma ihtimalim var, ben şahsen o vakte kadar bebetonun kalp atışlarını cekip kardeşimin annemin babamın doğum günlerini kutlayarak haber vermek istiyorum size de fikir olsun☺️ Ha yakın zamanda böyle bi d.günü vs yoksa 3.aydan itibaren söyleyin derim