aygnaygn Kizlar 12. Haftama gircem ama su 2 gundur asiri halsizim cok uyuyrm normal mi heryerim ağrıyor sanki sureki uyku durumu var sersem gbiym:(
Semra12344 aygnaygn merhaba bende 13. Haftamdayım. Sürekli uyuyorum hatta sabahları 11 den önce uyanamıyorum kafam kalkmıyor
Fnen aygnaygn 14. Haftadan sonra doktorun vitamin yazar onları kullanıp vitamin değerlerin normal olunca kendine geliyorsun ben 24 saatin 20sini yatakta geçiriyordum 😂
aygnaygn Damlakrdg ayy evet bide bas agrisi burun tıkanıklığı var kolum kalkmıyor resmen onceden boyle değildm bir anda basladi :)
MeyraRana aygnaygn 13+3 düm doktor bana ikili teste geç kaldın 12.ci haftada gelmen lazım dedi almadı öyle oluyormu burdaki çizelgede 12 13 14 göstryr ama anlamdm
aygnaygn Semra12344 inann bende gece erkenden uyuyrm sabah uyannca bile sersem gbiyim ayılamiyorm surekli yataktayım yatmaktan sirtm ağrıyor artk
Semra12344 aygnaygn evet evet benimde öyle hatta doktoruma da danıştım 11 den önce uyanamıyorum kahvaltım geçe kalıyor diye sorun yok dedi. Bu haftalar böyle ilerleyen zamanlarda uykun düzene girecek dedi
aygnaygn Semra12344 insllah zamanla düzelir:) siz peki ikili test yaptridnz mi ilk gebelgm doktorum 13.hafta çağırdı da acaba gec mi diye düşündüm
aygnaygn MeyraRana evet 14ncu haftaya kadar yaptırılıyor aslnda neden oyle demis beni de 13 de çağırdı
Mihriballim MeyraRana bende 13+3 üm ama bildiğim kadarıyla yapılması lazımdı size ben 11+5 de yaptırmıştım
mercimeginannesiiii MeyraRana Aa olu mu öyle şey ben dün 13+1 dim ve gittim ikili test yaptı. Geç kalmışsın falanda demedi. 14 e kadar yolu var diye biliyorum. Benim için çok önemli değildi yapılmasada olurdu ama geç değil.
Semra12344 aygnaygn inşallah cnm ☺️ Benim de ilk gebeliğim bana doktorum 12 ile 13 arası gel demişti. Bende 12+5 günlükken gidip yaptırdım dün de sonuçlarımı aldım 1 haftada çıktı. 13 de de yapılıyor diye biliyorum
aygnaygn Semra12344 teşekkür ederim :) sonuclar o kadar uzun sürüyor mu canm evimde degilm de artk yaptırıp evime gitmek istyrm::)
Meri3220 Semra12344 özelde mi devlette mi yaptırdınız her hastanede mi 1 haftada çıkıyor bu 2li test sonucu
Semra12344 aygnaygn 7 günde çıktı cnm internetten sonuçlara bakmıştım zaten. Ama pek anlamadım ☺️doktorum 1 hafta sonra gel hem ultrasonla tekrardan bebeğe bakarız demişti.
Sevgi1312 13+3 benim de. Baş agrısı halsizlik ve bel agrısı var bende de tam tersi uyku düşkünlügü değil ancak uyku bozuklugu var 🙁
aygnaygn Sevgi1312 bizde de tam tersi asiri uyku durumu var :( inann sarhoş gbiyim yürürken bile sendeliyorm
aygnaygn Semra12344 hmm cok tesekkur ederim biraz gecmis yaa benm planda da hemen cikar evime giderm diylrdm :( peki ozel hastane de mi yaptrdnz
aygnaygn Fnen yaaa inanmıyorum ayniyz bende oyleym 😁😁bide asiri sac dökülmesi var kel kalcam diye cok korkuyrm
Fnen aygnaygn evet bende de olmuştu Allahtan vitaminlerden sonra biraz daha azaldıı 😂😂 tabii yine dökülüyor
Sevgi1312 aygnaygn eger dinlenme imkanınız varsa dinlenin bence benim bir de 4 yasında oglum var dinlenme imkanım pek olmuyor