@Ptttssse benimde dogumum Aralık ayında Allah nasip ederse canım ben boydan gecelik ve bir adet pijama takımı aldım önerilere tavsiyelere göre bence sende öyle almalısın belki rahat ettirmez seni bu tür kıyafet ilk gebeliğim benimde ama hastaneden çıkınca giyilebilir bir takım ☺️