Ptttssse Kizlar ben gecelik lohusa takımı yerine bunu tercih etmek istiyorum sizce nasıl uygun olur mu? Doğumun Aralık ayına denk geliyor
merakliblog Ptttssse hastane odaları sıcak oluyor genelde perişan olursun. Düğmeli bi pijama takımı al trendyol likapa marka yaz çıkıyor üzerinde uzun ince bi hırka. Duruma göre çıkarıp giyinirsin
ikiprensesannesii Ptttssse canim yanlis anlama ama bu biraz abes olur cnku aynisinin farkli rengi var bnde bildgn triko bi takim.🤦♀️ bence dugmeli pijama takimi al bnde lohusa takimi almadm gereksiz bi skilde phali cnku o yuzden normal aldm
Derin0712 Ptttssse sezeryan olucaksaniz gecelik isteniyor iki dogum yaptim alti giydirmek istemiyorlar geceligi bnde sevmiyorum kendiini bilmiyorsun sonucta heryerin acik kaliyor
Dilekcnkn Ptttssse normal olacaksa Gecelik almanı tavsiye ederim çünkü sürekli kontrol edilecek indir kaldır olmasın rahat edersin öyle
busra5501 Ptttssse canım hastane için ve yeni doğum yapmış biri için uygun olduğunu düşünmüyorum. Hastaneler sıcak oluyor bu tarz kumaş hem seni terletir hem bebeğini rahatsız eder. Yalnış anlamayın hastaneden çıkarken giyebilirsiniz ams yatakta mantıklı bulamadım sıkıntı yaşamayın 🌼
ebruzb Ptttssse ben bunu sevmedim yani günlük kıyafet yerine normal bir pijama veya gecelik almanız daha mantıklı bence bununla rahat edemezsiniz emzirmek çok terletiyor diyorlar pişersiniz bununla 🥵
Dilekcnkn Ptttssse Genelde hastaneler sıcak oluyor üşüyeceğini zannetmiyorum hırkada al kendine birde önü düğmeli gecelik olursa daha iyi olur
arelinannesiii Bende cok kararsizim sezeryan olcam buyuk ihtimal,gecelikmi yoksa pijama birde sabahlik kullanisli oluyormu
dml33 arelinannesiii gecelik sabahlık kullandm bn cnm pijama hastanedn cikinca almistm ama yinede yanima
merakliblog Ben tesettürlü değilim, ocağın ilk haftası olacak doğum inşallah. Bi gecelik bi sabahlık ya da uzun ince triko hırka bir de düğmeli pijama takımı alıcam(markası emose ya da likapa-trendyolda var uygun da) inş yeter. Doktor bi gece konaklama dedi
Ptttssse ikiprensesannesii yok yanlış anlamadım cok sevindim böyle cevap vermenize bilgilenmiş oldum teşekkür ederim ❤