Yaz sonunda denemeye başlayalım, rahatça tatilleri yaparız dedik. Ben Haziran gibi ovülasyon testi aldım ilk defa, acaba yumurtluyor muyum nasıl kullanılıyor vs pratik yapayım dedim. Çizgi fln yokken de nasılsa hamile kalınmıyor diye sanıyordum. 7,5 yıldır evliyiz bir kere korunmasız ilişki yaşadık. Ben ovülasyona devam ediyorum. 3 gün sonra yumurtlama gördüm e iyi yumurtluyorum dedim. Tatile gitme zamanımıza göre de reglimin başlayıp bitmesi lazım. Bir türlü gelmiyordu. Hay allah tatilde mi regli olacağım şimdi geciktirici de olmaz hormonlarla oynamayayım diye düşünüyorum. 3 gün daha gecikince ihtimal vermeyerek ovülasyon testiyle hediye gelen gebelik testini yaptım. İki çizgi inanmadım kan verdim hcg 504 çıktı. Doktoruma sordum bu değer ne oluyor diye o kadar bilgisizim ki. Tebrik ederim hamilesiniz dedi inanamadım ama yumurtlama zamanı beraber olmadık ki dedim. Meğerse spermler 3-5 gün canlı kalıyorlarmış🤦🏻♀️ Ben yaz boyunca bütün tatilleri hamile geçirdim. Denizde top oynayamadım içki içemedim. İçki içemeyince yakın arkadaşlarımız öğrendi. Temmuz sonu kontrolde kalbinin durduğunu öğrendim. Kürtaj oldum. Şimdi ise aradan 2 ay geçti. Bu sefer bilinçli deneyerek 63.9 hcg ile 4+0 anne adayıyım. Kalbim pır pır, korkularım çok. Oysaki ilkinde nasıl da rahattım, hiçbir şey bilmezdim. Allah isteyen herkesin kucağına sağlıkla bebeğini versin🙏🏻💕